onsdag den 12. juni 2013

Buzzador og storytel

Kunne det være mere perfekt...sad i morges og prøvede at hente en lydbog ned på tlf og det kunne bare ikke lade sig gøre...ville så gerne læse da vinci mysteriet igen men har ikke rigtig tiden...så ville gerne have den på min tlf så jeg kan høre den når jeg bare er der hjemme eller hvis jeg går, har også hørt om nogle som bruger det når de løber så det tror jeg også jeg vil prøve :)
Nå men kunne altså ikke få den skide bog ned på tlf så jeg gav op og tænkte der er nok ikke en løsning...

Og hvad skete der så her til aften, jo jeg fik da en mail fra Buzzador om at jeg kunne være med i en kampagne om at få lydbøger på tlf. det er jo som om de har læst mine tanker altså ;) så nu håber jeg bare jeg bliver valgt til kampagnen :)



Jeg synes det der er afgørende for en god lydbog er faktisk stemmen der læser op...har en gang hørt en lydbog, hvor jeg ikke kendte bogen overhovedet, men det var den mest behagelige stemme overhovedet så dejligt....og hørte hele bogen færdig, ganske god bog :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar